Τετάρτη 18 Μαΐου 2022

ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ "ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΜΙΔΑΣ" - Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΜΠΙΚΑ

Η δικαστική τροπή του καταγγελλόμενου από την Γεωργία Μπίκα βιασμού της είναι σε εξέλιξη. Αναμένουμε να δούμε αν η εισαγγελική πρόταση, -την οποία σχολιάζαμε εδώ-, θα γίνει δεκτή από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης. 

Πριν αναφέρουμε τι έγραψε το θύμα του βιασμού στον λογαριασμό της στο Instagram -παραθέτουμε και ένα βίντεο με συνέντευξη που έδωσε στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο- να θυμίσουμε την προφητεία που είχε κάνει ένας δημοσιογράφος, υπεράνω κάθε υποψίας για αρνητική προδιάθεση στους κατασταλτικούς μηχανισμούς. Αναφερόμαστε στον Μανώλη Κοττάκη ο οποίος έγραφε στην εφημερίδα "Δημοκρατία": "Ας μην εντυπωσιαστούμε αν δούμε την κατήγορο να μετατρέπεται σε κατηγορουμένη". Κι' αυτό ακριβώς επιχειρεί να κάνει η εισαγγελική πρόταση, όπως γράφαμε σε περασμένο κείμενο μας.

Πρέπει να υπάρξει πελώρια κοινωνική κατακραυγή για να μην αφήσουμε να υλοποιηθεί αυτή η μεθόδευση και όχι απλώς να υπάρξει δεύτερος βιασμός στην Γεωργία, αλλά να περάσει και το μήνυμα ότι όποια κοπέλα καταγγείλει τον βιασμό της από άτομα της "καλής κοινωνίας" τελικά θα βρεθεί η ίδια κατηγορούμενη.

Για να σχηματίσετε πιο ολοκληρωμένη άποψη,

για την όλη υπόθεση παραθέτουμε ένα απόσπασμα απ' το τι λέει στο tvxs o δικηγόρος της κοπέλας, Θανάσης Ζιώγας, σε συνέντευξη που έδωσε στην Φωτεινή Λαμπρίδη.

... Η πρόταση της εισαγγελέως βασίστηκε πάνω σε καταθέσεις 6 μαρτύρων. Οι 4 είναι φίλοι και κολλητοί των αδελφών Λ. γόνων γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας, οι υπόλοιποι 2 είναι υπάλληλοι του ξενοδοχείου MET. Η Γεωργία Μπίκα μηνύει τους 6 αυτούς μάρτυρες για ψευδορκία.

«Η εισαγγελέας επικαλείται ότι η καταγγελία αυτή της Γεωργίας έγινε με δόλο ότι ήταν προσχεδιασμένη. Κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται. Αυτό θα κριθεί από τον φυσικό δικαστή. Τα στοιχεία είναι αδιάσειστα δεν μπορεί να μην πάει σε δίκη η υπόθεση. Η δημοκρατία επιτάσσει ότι όταν ζητά τη βοήθειά της ένα θύμα βιασμού, πρέπει να αγκαλιάζει το θύμα και να πηγαίνει σε δίκη.

Πόσο μάλλον όταν έχουμε μια υπόθεση, που από την πρώτη στιγμή που έγινε ο βιασμός αποδεδειγμένα έχουν γίνει τόσες παραλήψεις από υπηρεσιακούς παράγοντες! Είναι θύμα βιασμού δεν θα ενοχοποιηθεί κιόλας» σχολιάζει ο δικηγόρος και προσθέτει:

«Είναι μια ξεκάθαρη υπόθεση. Βιάζεται μια κοπέλα, καταφεύγει στην αστυνομία μόνη, χωρίς δικηγόρο. Εξετάζεται από ιατροδικαστή μετά από δύο μέρες. Δεν της παίρνουν αίμα, και τα αποτελέσματα από τις εξετάσεις ούρων βγαίνουν μετά από δύο μήνες! Περιμένουμε αποτελέσματα που έχουν παρθεί χωρίς barcode,  χωρίς ασφάλεια από τη Βέρνη. Όσο κι αν είναι αποτελέσματα που αμφισβητούνται,  λένε πάντως ότι ήταν μεθυσμένη».

Εκτός από τα παραπάνω όμως, ο κ. Ζιώγας υπογραμμίζει πως και το υλικό από τις κάμερες του ξενοδοχείου είναι «πειραγμένο».

«Υπάρχουν 16 κάμερες. Έχουν επεξεργαστεί το υλικό, δεν έχει  δοθεί αυτούσιο, που εκεί είναι το αποδεικτικό υλικό. Αν έχει κανείς την υπομονή να δει τι έχουν καταγράψει τις επίμαχες ώρες, θα αντιληφθεί ποιες σκηνές έχουν περικοπεί και ποιες σκηνές έχουν κατά λάθος μείνει και θα δει επομένως,  ότι από τις κάμερες προκύπτουν άλλα από αυτά που λένε οι μάρτυρες. Καταθέτουν ψευδώς»....


Γράφει η Γεωργία Μπίκα στον λογαριασμός της στο Instagram

Έπειτα από μια πρόταση της εισαγγελέως όπου κατονομάζει ψεύδη την τόσο σοβαρή μου καταγγελία, θέλοντας να υπερασπιστώ την ηθική και την αξιοπρέπειά μου δηλώνω την απογοήτευση και τη λύπη μου στη μέχρι τώρα δικαιοσύνη μιας και διαπιστώνω ότι τα χρήματα και η δόξα μπορούν να καλύψουν την όποια “βρωμιά” της κοινωνίας, χωρίς όμως να μπορούν να καλύψουν τη φωνή και την αλήθεια μου. Δεν έχω να χάσω κάτι άλλο, τα έχασα όλα… 

Υπάρχει κάτι, όμως, που παλεύω να πάρω πίσω, είναι το σώμα και η ψυχή μου που εγκλωβίστηκαν την ημέρα εκείνη! Είναι όλη μου η ζωή, έχω στόχους και όνειρα, θα παλέψω γι’ αυτά και θα τα καταφέρω γιατί πάντα η αλήθεια και το καλό πρέπει να νικάνε, δεν έχω χρήματα για να είναι εύκολη υπόθεση, όμως, έχω όλους εσάς και είναι το πιο δυνατό όπλο για να φανεί η αλήθεια! Ευχαριστώ για την αγάπη και τη στήριξή σας!

Σε δεύτερη ανάρτηση η Γεωργία Μπίκα συμπληρώνει:

Δεν είμαι μόνο η Γεωργία του Λαγκαδά. Είμαι η γυναίκα Γεωργία η οποία διεκδικεί το δίκιο και την αξιοπρέπειά της. Ο δεύτερος βιασμός εκείνος της αμφισβήτησης είναι εξίσου οδυνηρός. Θα τον αντιμετωπίσω όμως όπως και τον πρώτο με μια διαφορά: Με τις αισθήσεις μου και τα μάτια μου ανοιχτά. Με την δική σας αγάπη και συμπαράσταση, γιατί όλοι εσείς είσαστε η δική μου μεγάλη οικογένεια.

Αξίζει επίσης να δείτε το σχετικό δημοσίευμα που υπάρχει στην ιστοσελίδα zougla και να παρακολουθήσετε το βίντεο με την συνέντευξη που έδωσε η Γεωργία Μπίκα στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο.

http://tsak-giorgis.blogspot.com/2022/05/blog-post_807.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: