Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ: «ΣΚΟΤΩΣΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ...»

Ελεύθερος αφέθηκε το απόγευμα, μετά την απολογία του στον εισαγγελέα, ο 45χρονος γιατρός, ο οποίος σκότωσε κατά λάθος τον κολλητό του φίλο.

«Σκότωσα τον αδελφό μου...», μονολογούσε ξανά και ξανά.

Καρέ καρέ το τραγικό συμβάν


Ο 45χρονος γιατρός ξεκίνησε το πρωί για την Αθήνα, όπου είχε τρία προγραμματισμένα χειρουργεία. Πέρασε όμως από το μαγαζί του φίλου του Κώστα Βεράκη για να του αφήσει ένα πιστόλι του οποίου η άδεια είχε λήξει στις 27 Νοεμβρίου.

«Όταν έφτασα στο μαγαζί του Κώστα, στις 8:20΄ περίπου, ήταν κλειστό. Τον πήρα στο κινητό και μου είπε ότι σε ένα λεπτό φτάνει. Πράγματι ήρθε με τη γυναίκα του,

η οποία ανέβηκε στον επάνω όροφο όπου διαμένουν η μητέρα και η αδελφή του φίλου μου. Εμείς μπήκαμε στο μαγαζί και αφού του είπα για το όπλο, μου έδωσε ένα σπρέι για να ρίξω στο πιστόλι μου. Στη συνέχεια άδειασα τον γεμιστήρα χωρίς ποτέ να μου περάσει από το μυαλό ότι θα μπορούσε να υπάρχει σφαίρα στη θαλάμη. Ο φίλος μου καθόταν σε ένα μικρό τραπεζάκι και εγώ ακριβώς απέναντί του όρθιος, προσπάθησα να βάλω το όπλο στη θήκη του για να του το δώσω. Σε αυτές τις στιγμές ο Κώστας άπλωσε το χέρι του για να το πάρει και πάνω εκεί έγινε το κακό. Άρχισα να ουρλιάζω και να ζητάω βοήθεια και ταυτόχρονα έκανα τεχνητές αναπνοές και μαλάξεις στον Κώστα μαζί με τη γυναίκα του, που ακούγοντας τα ουρλιαχτά κατέβηκε και αμέσως της ζήτησα να καλέσει επειγόντως το ΕΚΑΒ και να τους πει ότι είναι σοβαρό περιστατικό με πυροβολισμό. Όταν ήρθε το ΕΚΑΒ τους είπα να μη διακόψουν τις προσπάθειες ανάνηψης κατά τη μεταφορά στο νοσοκομείο, ενώ εγώ με το δικό μου αυτοκίνητο και με τη σύζυγό του ακολουθήσαμε το ασθενοφόρο. "Σκότωσα άθελά μου τον καλύτερό μου φίλο" ...», είπε μεταξύ άλλων, σύμφωνα με πληροφορίες στην κατάθεσή του ο 45χρονος γιατρός.





Πηγή: lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: