Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

«ΑΧ ΘΕ ΜΟΥ, ΘΕ ΜΟΥ»: ΟΤΑΝ Η ΝΕΑ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΟΥΡΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΕΒΓΑΖΕ ΝΟΚ ΑΟΥΤ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ (ΒΙΝΤΕΟ)

Αξίζει να θυμηθούμε ότι η Κατερίνα Παπακώστα εκτός από ικανότατη στο να επιβιώνει σε όλα τα πολιτικά μετερίζια_ μόλις έγινε και υπουργός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ_ ήταν μοναδική στο να δημιουργεί απανωτά εγκεφαλικά στους πολιτικούς αντιπάλους της.
Δεκάδες οι αναμετρήσεις στα τηλεοπτικά παράθυρα που έχουν μείνει ανεξίτηλες στη μνήμη μας με το φοβερό ταλέντο της να μην αφήνει κανέναν να αρθρώσει έστω και ένα φωνήεν. Μία όμως έχει χαραχτεί για πάντα μέσα μας και αυτή δεν είναι άλλη από τη συγκλονιστική αναμέτρησή της με την Μαρία Δαμανάκη στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη.
Εκείνο το «Ωχ Θε μου, Θε μου» που έβγαλε στην απόγνωσή της η Μαρία Δαμανάκη, κόντεψε να περάσει σε δημοτικότητα και το «Εδώ Πολυτεχνείο» της. 
Δύο ολόκληρα λεπτά δεν είχε καταφέρει να πει λέξη, με μια Παπακώστα να την βομβαρδίζει κυριολεκτικά, να φτάνει να χτυπά το τραπέζι ουρλιάζοντας «Φτάνει» και στο τέλος να πιάνει το ιδρωμένο, από την προσπάθεια κούτελό της,
και να εκλιπαρεί «Αχ Θε μου Θε μου».
Αν υπάρξει ποτέ αντίστοιχο βίντεο της με τον Αλέξη Τσίπρα από κάποιο υπουργικό συμβούλιο εννοείται ότι θα σπάσει όλα τα ρεκόρ στα social media

Δεν υπάρχουν σχόλια: