Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΙΚΙΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΡΑΞΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ «ΓΛΕΙΨΙΜΟ» (ΒΙΝΤΕΟ)

"Εγώ δεν ήρθα μόνο για τους αξιωματικούς ήρθα για τα παιδιά εδώ, στο είπα από το τηλέφωνο, όταν μαζέψεις τα παιδιά λοιπόν για τα οποία ήρθα εδώ πέρα θα ξανάρθω να τους μιλήσω», είπε σε έντονο ύφος σε ταξίαρχο της αστυνομίας".
Αλλους ζήτησε και άλλους βρήκε μπροστά του όταν πήγε στην Πάτρα ο Βασίλης Κικίλιας, γεγονός που προκάλεσε τον έντονο εκνευρισμό του υπουργού Δημόσιας Τάξης, με αποτέλεσμα να μιλήσει με έντονο ύφος στους επικεφαλής της τοπικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Δυτικής Ελλάδος, Ταξίαρχο Ανδρέα Αποστολόπουλο, πριν ταξιδέψει στην Πάτρα, ο κ. Κικίλιας είχε ζητήσει να συναντηθεί με τους «απλούς» αστυνομικούς.
Οταν όμως έφτασε στο Αστυνομικό Μέγαρο, διαπίστωσε ότι εκεί βρίσκονταν μόνο ανώτατοι αξιωματικοί. «Εγώ δεν ήρθα για τους αξιωματικούς που τους σέβομαι και τους τιμώ, όμως σας είπα από το τηλέφωνο πως θέλω να δω τα παιδιά τους αστυνομικούς. Όταν βρεθούν εδώ τα παιδιά για τα οποία ήρθα τότε θα μιλήσω», είπε ο υπουργός και εκνευρισμένος αποχώρησε από την αίθουσα,



«Εχω σεβασμό στους ταξιάρχους και τους αξιωματικούς παντού, αλλά δεν είμαστε πατρίκιοι και πληβείοι. Τα παιδιά αυτά έχουν ιδιαίτερη σημασία για εμένα όπως όλοι οι ένστολοι», είπε αμέσως μετά στους δημοσιογράφους ο κ. Κικίλιας και πρόσθεσε: «Βάζουν το πρωί τη στολή, πάνε στη δουλειά τους και δεν είναι σίγουρο αν το βράδυ θα γυρίσουν σπίτι τους για αυτό αξίζουν το σεβασμό όλων μας και εγώ ήρθα να δω αυτά τα παιδιά που βρίσκονται στους δρόμους και περιπολούν».



Δεν υπάρχουν σχόλια: