Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΟ>ΤΗΝ ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ
Ηταν 3 τα ξημερώματα Τετάρτης όταν το κινητό του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά άρχισε να χτυπά σαν δαιμονισμένο.
Ο Νίκος που όλο αυτό το διάστημα είναι πολύ ταλαιπωρημένος μια και έχει τραβήξει χοντρό κουπί (άσε που διάφοροι κρατικοδίαιτοι κηφήνες του σπάνε τα αρχίδια για να ανοίξει όσο πιο σύντομα γίνεται το κωλοχανείο της ΕΡΤ ώστε να προβάλει τα πετυχημένα σκίτσα της ΑΥΓΗΣ), δεν άκουγε το κινητό του. Πετάχθηκε όμως τρομαγμένη μέσα στον ύπνο της η σύζυγός του και είδε στην οθόνη του κινητού να αναβοσβήνει το όνομα "Προκόπης Παυλόπουλος".
-Νίκο είναι ο Πρόεδρος!...
Η γυναίκα του, μέσα στον ύπνο της, δεν πρόλαβε να του διευκρινήσει για ποιον Πρόεδρο πρόκειται και ο Νίκος νόμισε ότι ήταν ο Αλέξης Τσίπρας και πως μάς είχαν πετάξει ήδη από το ευρώ.
Απάντησε αμέσως μηχανικά χωρίς,
καν να κοιτάξει ποιος Πρόεδρος από τους πολλούς που διαθέτει η Κολομβία των Βαλκανίων τον αναζητούσε 3 τα ξημερώματα.
. Νίκο μου, αγόρι μου, αγαπούλα μου είμαι ο Προκόπης ο Παυλόπουλος, συγνώμη που σε ξυπνάω αυτή την ώρα αλλά ευτυχισμένος καθώς είμαι, δεν έχω ύπνο. Απολαμβάνω το χιόνι που πέφτει στην Αθήνα μας και ήθελα να μοιραστώ μαζί σου την ανείπωτη ευτυχία που μου προσφέρατε εσύ και ο Πρωθυπουργός. Ηθελα επίσης να σου ζητήσω μια χάρη, πολύ μεγάλη χάρη...
Ο Νίκος Παππάς είχε πλέον ξυπνήσει για τα καλά οπότε θα περνούσε αυτό το ιστορικό πρωινό με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για νάχει μία ακόμη ιστορία να διηγείται στα εγγόνια του.
.Νίκο μου, αγόρι μου, αγαπούλα μου θέλω να παρακαλέσεις τον πρωθυπουργό να εκκενώσει το Μέγαρο Μαξίμου...
Ο Παππάς σοκαρίστηκε. Θυμήθηκε ότι ο Προκόπης έχει διατελέσει υπουργός Δημόσιας Τάξης και σκέφθηκε ότι θα είχε κάποια αποκλειστική πληροφορία για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο Μέγαρο Μαξίμου. Μπορεί να την είχε τοποθετήσει ή ίδια ομάδα που αποπειράθηκε να δολοφονήσει τον Καραμανλή.
-Πρόεδρε τι είναι αυτά που μου λές; Θα πάρω αμέσως τον Πανούση να παρέμβει ακαριαίως, να δει τι συμβαίνει...
.Νίκο μου, μην ανησυχείς. Δεν συνέβη κάτι κακό, απλά θα ήθελα να εκκενωθεί το Μέγαρο Μαξίμου για τις ανάγκες της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Επειδή τα δύο κτίρια είναι τόσο κοντά το ένα στο άλλο, έλεγα μήπως θα μπορούσατε να μού κάνετε μια εξυπηρετησούλα. Ξέρεις Νίκο χρειάζομαι χώρο...
-Πρόεδρε δεν σου φτάνει το Προεδρικό Μέγαρο; Τι ακριβώς θέλεις;
.Κοίτα ρε Νικόλα, αγόρι μου, αγαπούλα μου...Ολο αυτό το διάστημα μού συμπαραστάθηκαν κάποιοι άνθρωποι. Μιλάω για δικούς μου ανθρώπους, αδέλφια, πατριώτες, αντιμνημονιακούς, πρώτα παιδιά, αστέρια. Οπως καταλαβαίνεις αισθάνομαι υποχρεωμένος απέναντί τους και θέλω να τους προσλάβω στην Προεδρία. Πρέπει να δώσω και ένα κύρος στο θεσμό, με αντιλαμβάνεσαι...
-Πρόεδρε, πόσοι είναι αυτοί που θέλεις να προσλάβεις και δεν χωράνε στην Προεδρία ώστε πρέπει να εκκενωθεί και το Μαξίμου;
. Τίποτε δεν είναι Νίκο μου. Αστείο ποσό. Μόνο 3.000 νοματαίοι σε πρώτη φάση...
-Πρόεδρε 3.000 με το καλημέρα; Εσύ ξεπέρασες ακόμη και τον Κατρούγκαλο. Και πως θα τους πληρώνουμε όλους αυτούς;
.Μη στεναχωριέσαι ρε Νικόλα. Τα έχει κανονίσει ο φίλος σου...Εδωσα ήδη οδηγίες να τυπωθούν μερικά εκατομμύρια ευρώ στο Νομισματοκοπείο με προεδρικό διάταγμα. Ξέρεις μπορούμε να τυπώνουμε μόνο μικρά νομίσματα αλλά το ποσό θα το συμπληρώσουμε. Οταν με το καλό επιστρέψουμε στη δραχμή θα τυπώνουμε όσα γουστάρουμε. Γι αυτό σου λέω, ζήτα σε παρακαλώ από τον πρωθυπουργό να εκκενώσει το Μέγαρο Μαξίμου...

Ο υπουργός Επικρατείας είχε μείνει Παυλόπουλος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: