Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ: ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ «ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΝ» ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΛΙΜΑΝΙ

Εντυπωσιακές εικόνες δημιούργησε η πανίσχυρη δύναμη της φύσης στο παλιό λιμάνι των Χανίων, καθώς οι ισχυροί άνεμοι προκάλεσαν πελώρια κύματα τα οποία κυριολεκτικά σκέπασαν τον φάρο αλλά και γενικά το λιμάνι.
Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες που ανήρτησε ο Παύλος Μπουζάκης και δημοσιεύει το cretapost.gr, η βροχή, ο αέρας και η θάλασσα βρίσκονται σε μία… κυρίαρχη επίδειξη δύναμης!
Ο ίδιος στην ανάρτησή του αναφέρει:
«Έκτακτα καιρικά φαινόμενα σήμερα… Για μας τους λιμανιώτες… όταν τέτοιες κουβέντες εκστομίζονται απ’ τα ΜΜΕ, αυτό σημαίνει αυτόματα σοβαρή “απειλή”!!! Πρόσω ολοταχώς για λιμάνι.
Ο χρόνος σταματάει, κι όλο περιμένω με λαχτάρα το επόμενο κύμα. Δε ξέρω όμως γιατί εμένα… μ’ αρέσει η φουρτούνα !!!
Με την πρώτη ευκαιρία… τζουπ πετιέμαι εκεί,
στην μεγάλη μου αγάπη, έκθαμβος προσκυνητής των στοιχείων της φύσης… Η βροχή, ο αέρας, η θάλασσα, σε μια κυρίαρχη επίδειξη δύναμης που με γεμίζουν με δέος και με αναγκάζουν ταυτόχρονα να συνειδητοποιήσω την αδυναμία μου.
Τίποτ’ άλλο πια δε με κρατάει, η αδρεναλίνη ανεβαίνει, τα νεύρα τεντώνουν και το απολαμβάνω!!! Τις πιο συναρπαστικές εμπειρίες της ζωής μου της έζησα κοντά ή μέσα σε τρικυμισμένη θάλασσα. Οι μακρινές καταβολές μου βρίσκονται εκεί που ξεκινούν τα κύματα. Ωραίο πράγμα οι φουρτούνες!
Μόνο με δέος μπορείς να κοιτάξεις την αγριεμένη θάλασσα. Την κοιτάς και νιώθεις πιο μικρός κι’ απ’ το μυρμήγκι! Η απόλαυση στο μεγαλείο της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: