Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Ο ΈΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ, Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΟΥ ΔΙΧΩΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΥΛΚΕΡΙΔΗΣ

Ο Χρήστος Δουλκερίδης «κλείδωσε» τη Δημαρχία των Βρυξελλών, στις χθεσινές δημοτικές και περιφερειακές εκλογές στο Βέλγιο, και οι Έλληνες για άλλη μια φορά δείχνουν ότι μπορούν να πρωτοστατούν σε σημαντικές θέσεις!
Έλληνας δεύτερης γενιάς, ο Χρήστος Δουλκερίδης μιλά στο TheCaller για τα παιδικά του χρόνια στο Βέλγιο και τους αγώνες των γονιών του για να μεγαλώσουν εκείνον και τον αδελφό του.
Το ανθρακωρυχείο, ο πάγκος στη λαϊκή αλλά και η δική του πολιτική πορεία χωρίς να έχει, όπως τονίζει ο ίδιος, πανεπιστημιακές σπουδές.
«Ο πατέρας μου κατάγεται από τον Πόντο και η μητέρα μου από τη Ρόδο. Οι γονείς μου έφυγαν σε νεαρή ηλικία από τα Σεβαστιανά, Πέλλας, προκειμένου να φτιάξουν ένα καλύτερο μέλλον στο Βέλγιο. Αρχικά εκείνος δούλεψε στα ανθρακωρυχεία αλλά και τι δεν έκανε για να μην μας λείψει τίποτα.  Εργάστηκε σε οικοδομή, οδηγός ταξί ενώ τελευταία πήγαινε στη λαϊκή και πουλούσε ελληνικά προϊόντα,
μαζί με τη μητέρα μου. Προσπαθούσαν πάντα να μας μεγαλώσουν παραδοσιακά όσο  γίνεται, όταν βρίσκεσαι στο εξβτερικό. Η επαφή με τον παππού και τη γιαγιά βοηθούσε περσσότερο. Εδώ πήγαινα σε γαλλικό σχολείο, ωστόσο ελληνικά (σ.σ μιλάει άψογα) έκανα δυο φορές την εβδομάδα. Ξέρω παραδοσιακούς χορούς αν και είμαι λάτρης της ελληνικής κουζίνας. Φτιάχνω τα πάντα, στη φωτογραφία με βλέπετε να κάνω σπανακοπιτα, ενώ το γιουβέτσι με το αρνάκι και τη φέτα είναι η μεγάλη μου αδυναμία. Μάλιστα σε λίγο καιρό θα εκδώσω ένα βιβλίο μαγειρικής με τις συνταγές της μητέρας μου», λέει ο ίδιος στο TheCaller.
Ο Χρήστος Δουλκερίδης έχει ένα γιο τον Αχχιλέα, ενώ στις δημοτικές εκλογές κατέβηκε με το συνδυασμό των Οικολόγων και όπως λέει σχετικά: «Θέλω να πάρουμε μέτρα ώστε να έχουμε ένα καλύτερο αύριο, να αναπνέουμε καλύτερο αέρα, τρώμε καλύτερα προϊόντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: