...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σύμφωνα με τα όσα γίνονται γνωστά, η περίπτωση του Καστελόριζου δεν είναι η μοναδική, καθώς σε 11 από τα 15 παραμεθόρια αεροδρόμια υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος που εξυπηρετεί «επιβατικές, νοσοκομειακές, στρατιωτικές πτήσεις καθ’ όλο το 24ωρο, χωρίς ρεπό και άδεια».
Μάλιστα, σε επτά εκ των 11 δεν υπάρχει μόνιμος υπάλληλος και η θέση καλύπτεται με μετακινήσεις καθ’ όλον το χρόνο αφήνοντας κενά στελέχωσης στα υπόλοιπα αεροδρόμια, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που δημοσιεύει το ertnews.gr.
Σημειώνεται πως το ζήτημα της έλλειψης προσωπικού στον κλάδο, που προκύπτει λόγω συνταξιοδότησης και μετάταξης 57 ατόμων σε άλλο κλάδο, έχει μεταφερθεί στο υπουργείο μεταφορών και τη Διοίκηση της ΥΠΑ, αλλά «εσκεμμένα κωλυσιεργούν».
Υπάρχουν, παράλληλα, προειδοποιήσεις για εξάντληση του ελάχιστου προσωπικού εν μέσω και της εντατικοποίησης της επιβατικής κίνησης, με τις συνθήκες που διαμορφώνονται να κρίνονται «επικίνδυνες για την ασφάλεια των πτήσεων-επιβαινόντων, την υγεία των συναδέλφων και την εξυπηρέτηση των αναγκών του επιβατικού κοινού και των κατοίκων των ακριτικών νησιών γενικότερα».
Οι εργαζόμενοι καλούν υπουργείο και ΥΠΑ να «αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους» και απαιτούν τα εξής:
Υπάρχουν, παράλληλα, προειδοποιήσεις για εξάντληση του ελάχιστου προσωπικού εν μέσω και της εντατικοποίησης της επιβατικής κίνησης, με τις συνθήκες που διαμορφώνονται να κρίνονται «επικίνδυνες για την ασφάλεια των πτήσεων-επιβαινόντων, την υγεία των συναδέλφων και την εξυπηρέτηση των αναγκών του επιβατικού κοινού και των κατοίκων των ακριτικών νησιών γενικότερα».
Οι εργαζόμενοι καλούν υπουργείο και ΥΠΑ να «αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους» και απαιτούν τα εξής:
Άμεση ολοκλήρωση των μετατάξεων στον κλάδο που εκκρεμούν-κωλυσιεργούν εδώ και αρκετά χρόνια και άμεσες προσλήψεις.
Οικονομική αποκατάσταση του κλάδου
Οικονομική αποκατάσταση του κλάδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου