Δεν ξέρω γιατί αλλά απαγορεύεται να χεις αγροτικό, εκτός κι αν το χεις δηλωμένο, ως εταιρικό. Ένα από τα προβλήματα της Ελληνικής νομοθεσίας, δίχως λογική. Εκτός κι αν είσαι ”Γύφτος”. Βέβαια, εκεί δεν χρειάζεται να το δηλώσεις, δεν σου λέει κανένας τίποτα, οι Γύφτοι επιτρέπεται να χουν αγροτικά και αδήλωτα και χωρίς πινακίδες!
Ας με κλείσουν μέσα τώρα επειδή είπα Γύφτος και όχι Ρομά.
Κάποιος να πει σ αυτούς τους καθυστερημένους ανιστόριτους, ότι οι Ρομά έχουν καταγωγή από Ινδία. Οι Γύφτοι, είναι και αυτοί ίδιας καταγωγής μεν αλλά το 1530, εμφανίστηκε ο όρος Γύφτος, ως χαρακτηριστικό, των Ρομά που ήρθαν μέσω της Αιγύπτου, οι οποίοι είναι και η πλειοψηφία της μειονότητάς τους στην Ελλάδα. Προφανώς, είναι το χαρακτηριστικό όνομα της φυλής τους.
Επίσης, ας τους πει κάποιος, πως οι Τσιγγάνοι, δεν λέγονται Ρομά! Οι Τσιγγάνοι, κατάγονται από Ισπανία αλλά αν πεις Τσιγγάνος, θα σε πουνε ρατσιστή και θα σε πούνε πως το σωστό είναι Αθίγγανος. Λάθος! Ο όρος Τσιγγάνος, προέρχεται από την Ισπανική λέξη,
Gitanos. Μετάφραση: Οι Τσιγγάνοι = Los Gitanos, στα Ισπανικά. Είναι και αυτό, το χαρακτηριστικό όνομα της φυλής τους.
Ας πάμε τώρα στο ζήτημα του αγροτικού οχήματος.
Το πρώτο που περνά απ το μυαλό σου, είναι γιατί; Τι ζώρι τραβά το κράτος, αν έχεις αγροτικό η όχι και πρέπει ντε και καλά να είναι εταιρικό; Ενοχλείς κανέναν; Ο Γύφτος γιατί επιτρέπεται να έχει; Καταρχάς καίει λιγότερο απ το τζιπ και έχει και χώρο για μεταφορά πολλών υλικών. Για ποιον ακριβώς λόγο και με τι δικαιολογία απαγορεύεται; Και γιατί απαγορεύεται να το χεις κλειστό από πίσω;
Εγώ μπορεί να θέλω ένα αγροτικό για εργασίες, καλοβαμμένο και μετά όταν θέλω να βγω κάπου, να το κλείσω από πίσω με καπάκι και να το χω σε τύπου αγωνιστικού Pick Up. Εσύ τι ζώρι τραβάς ρε βλάκα νομοθέτη; Στην τελική μπορεί να μην θέλω να βρέχεται η καρότσα, για να μην βρέχονται τα πράγματα. Εσύ γιατί επιμένεις στο να βρέχεται; Σε κόφτει μην τυχόν και πάθει αφυδάτωση;
”Ποιος τους ξέρει, μπορεί να φαντάζονται ότι κρύβεις καμιά μπαζούκα γι αυτό και θέλουν να ναι ακάλυπτη η καρότσα”
Δεν σκέφτηκαν όμως το εξής:
α) Αν εγώ πάρω ένα όχημα τύπου Wagon. Αυτά τα μακριά που μοιάζουν με νεκροφόρες.
β) Το σηκώσω και το κάνω Off Road, κατάλληλο για χωματόδρομους, με τα κατάλληλα λάστιχα.
γ) Του κόψω την οροφή από πίσω και σφραγίσω το μέρος, με πολυεστερικά, τζάμι και λαμαρίνα, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.
δ) Κάνω το ίδιο και εκεί που ήταν οι πίσω πόρτες, αφαίρεση, επένδυση, λαμαρινοδουλειά γιατί είμαι μάστορας και όλα τα μαστορεύω και στην ουσία μετατρέψω το πίσω μέρος σε καρότσα.
Ενώ είναι ένα Wagon στην ουσία, θα θεωρηθεί αγροτικό και ότι το χω παράνομα;
Στο America, θα επιτρεπόταν, διότι κάτι που είναι εφικτό, δεν είναι και παράλογο.
Στην Ελλάδα όμως, δεν θα μπορούσε να περάσει ΚΤΕΟ…
Να το δηλώσουν ως τι σου λέει; Τι ως τι; Όχημα τύπου Custom… Οι Αμερικανοί ηλίθιοι είναι δηλαδή;
Εμπόδια παντού, όσο μάστορας και να σαι, ότι και να θες να κάνεις, στην Ελλάδα δεν μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα!
Τέλος, μένει η απορία, για το ποιο είναι το νόημα αυτού του άρθρου και ποια η λογική του: Καμία! Έχει όση λογική έχουν και όλα τα προαναφερόμενα, παράλογα, που παραλόγως συμβαίνουν. Λογικά οι περισσότεροι τώρα μάθατε ότι δεν μπορείς να χεις αγροτικό εκτός κι αν το δηλώσεις ως εταιρικό. Κι εγώ, τώρα το μαθα και έπεσα απ τα σύννεφα…
katohika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου