Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

ΠΑΣΟΚ-ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΩΚΙΔΑΣ



ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΉΣ ΣΎΜΒΟΥΛΟΥ ΠΈΓΚΥΣ ΑΡΑΒΑΝΤΙΝΟΎ

Αγαπητές μου συμπολίτισσες και συμπολίτες,

Όσα ευχαριστώ και να σας πω, δεν αρκούν για να περιγράψουν την ευγνωμοσύνη μου προς εσάς για τη στήριξη που μου δώσατε, και εκλέχθηκα με 4.665 ψήφους.

Από σήμερα ως οφείλω, ξεκινώ δυναμικά την ανταπόδοση της εμπιστοσύνης που έλαβα. Τηρώντας με αυτό τον τρόπο και εγώ τη δική μου δέσμευση απέναντί σας.

Αυτή δεν είναι άλλη, από το να στηρίζω με κάθε τρόπο την Φωκίδας μας, να αγωνίζομαι για την υλοποίηση πολλών έργων υποδομής και να είμαι κοντά στην καθεμία και στον καθένα σας.

Η προεκλογική περίοδος τελείωσε, τα λόγια σταματούν και τα έργα ξεκινούν.

Προχωράμε δυναμικά, μαζί με τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, να υλοποιήσουμε το πρόγραμμα μας για το νομό μας, την επόμενη πενταετία.

Με αίσθημα ευγνωμοσύνης,

Πέγκυ Αραβαντινού-Τζε
Περιφερειακή Σύμβουλος Φωκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: