Τρίτη 12 Απριλίου 2022

ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

Γράφει ο mitsos175

- Καλλιόπη, αγάπη μου, τι θα φάμε σήμερα;

- Μήτσο μου, έχω φασόλια γίγαντες. Θα τους κάνω στο φούρνο και θα γίνουν λουκούμι!

- Στο φούρνο ε; Δε γίνεται να τους φτιάξουμε στο γκαζάκι;

- Τι λες ρε Μήτσο, τρελάθηκες; Γίνεται ολόκληρο ταψί στο γκαζάκι;

- Αν τους βγάζαμε στον ήλιο;

- Να κάνουν τι; Ηλιοθεραπεία; Τους μπέρδεψες με τη σταφίδα;

- Να τους αφήσουμε ώρα να ψηθούν. Στη Σαχάρα γίνεται.

- Στη Σαχάρα μπορεί, εδώ δε γίνεται. Άλλωστε, αν είχαμε τόση ζέστη, θα ανοίγαμε το κλιματιστικό.

- Αποκλείεται!

- Και πως λες να δροσιζόμαστε το καλοκαίρι; Θα έρχεσαι να με φυσάς;

- Νερό! Θα βάλουμε μια πλαστική πισίνα και θα βουτάμε.

- Θα ψαρεύουμε κιόλας;

- Έλα, αγάπη μου, για οικονομία θα το κάνουμε… Που πας;

- Να δω τηλεόραση,

- Άσε τώρα το χαζοκούτι.

- Υπολογιστή τότε.

- Συνέχεια με μια οθόνη μπροστά σου. Έλεγα να κάνουμε κάτι άλλο.

- Ωραία! Πάμε για καφέ;

- Θα κεράσεις;

- Κατάλαβα. Τι άλλο να κάνουμε; Να πλέξουμε;

- Ε κάτι θα βρούμε να κάνουμε τα δυο μας.

- Εντάξει, πάω να πλυθώ.

- Με κρύο νερό όμως.

- Πας καλά; Ξέρεις πως το σπίτι δεν έχει θέρμανση, κι ακόμα δεν ζέστανε αρκετά ο καιρός.

- Άστο τότε το μπάνιο για το καλοκαίρι!

- Παλάβωσες Μήτσο; Μπήκε μέσα σου ο γερό - Λαδάς; Τι έπαθες; Εσύ δεν ήσουν έτσι.

- Δεν έχω για το ρεύμα, βρε Καλλιόπη.

- Να πάω να κάνω μπάνιο στο δικό μου διαμέρισμα;

- Θα έρθω κι εγώ θα κάνουμε μπάνιο μαζί να μοιραστούμε το ζεστό νερό.

- Τι να σου πω τώρα;

- Πως θα ξαναψηφίσεις Μητσοτάκη! Γιατί έχει σκοπό να ακριβύνει και το νερό. Όποτε αντί για μπάνιο, θα γλειφόμαστε σαν τις γάτες.

- Καλά Μήτσο, δεν τον ξαναψηφίζω.

- Λόγω τιμής;

- Τ’ ορκίζομαι. Να ανάψω τώρα το φούρνο;

- Ναι καλή μου. Και πάμε να κάνουμε μπάνιο μαζί. Όχι για λόγους οικονομίας. Άλλωστε είσαι η πιο καυτή θεούσα. Πάντως, αν θέλεις, μπορούμε να πάμε να μείνουμε στου παπά. Θα τρώμε, θα κάνουμε μπάνιο, σεξ, όλοι μαζί…

- Αν το συνεχίσεις, βλέπω να κάνεις σεξ μόνος σου.


http://tsak-giorgis.blogspot.com/2022/04/blog-post_81.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: