Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

(ΒΙΝΤΕΟ) ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟ ‘89

Μια από τις ομιλίες του πρώην προέδρου της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλου, που έφυγε από τη ζωή την Κυριακή το βράδυ, και έμειναν χαραγμένες στη μνήμη όλων ήταν αυτή στη διαδικασία της Βουλής για την παραπομπή του Ανδρέα Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο για το σκάνδαλο Κοσκωτά το ’89.
Την περίοδο της συγκυβέρνησης Τζανή Τζαννετάκη οι βουλευτές της Ν.Δ. και του Συνασπισμού παραπέμπουν τον Ανδρέα Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο.
Στην σχετική συνεδρίαση της Βουλής (Μάρτιος 1989) μίλησαν οι εκπρόσωποι των πολιτικών σχηματισμών μεταξύ των οποίων και κ. Στεφανόπουλος, Πρόεδρος τότε της ΔΗΑ.ΝΑ (Δημοκρατική Ανανέωση).
«Ανέβηκα να πω τη γνώμη μου  για τη συνείδησή μου και τις πολιτικές ευθύνες που έχω. 
Αν δημιουργώ συμπάθειες ή αντιπάθειες μου είναι ακριβώς το ίδιο. 
Και γράφω τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες στα παλιά μου τα παπούτσια….», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Στεφανόπουλος,
που ήταν ο μόνος πολιτικός της συντηρητικής παράταξης που δεν συμφώνησε στην παραπομπή Παπανδρέου και παίρνοντας αποστάσεις από τη ΝΔ του Κων. Μητσοτάκη που ζητούσε τότε μετά μανίας την παραπομπή του σε Ειδικό Δικαστήριο.



Δεν υπάρχουν σχόλια: