Της Ε.Χ.
Αυτό και αν είναι αλητεία! Στο ΙΚΕΑ στο Slependen της Νορβηγίας η εταιρεία για να δείξει την "ευαισθησία" της (μεγαλύτεροι φασίστες από ορισμένους Νορβηγούς δεν υπάρχουν!) ως προς το προσφυγικό με σκοπό βέβαια να κονομήσει και μερικές χιλιάδες ευρουδάκια, σκαρφίστηκε να χρησιμοποιήσει τον πόνο των ανθρώπων για καθαρά διαφημιστικούς σκοπούς.
Έστησε λοιπόν ένα δωμάτιο μέσα στο πολυκατάστημα της με προσομοίωση τα χαλάσματα που χρησιμοποιούν οι Σύριοι για σπίτια στο βομβαρδισμένο Χαλέπι.
Μπαίνει ο Νορβηγός στο ΙΚΕΑ του να ψωνίσει τα δήθεν,
στυλάτα και πάντα με "οικολογική ευαισθησία" φτιαγμένα χάρτινα έπιπλα καθώς και άλλες σαχλαμάρες του ΙΚΕΑ και πέφτει πάνω σε αυτή άθλια διαφημιστική ιδέα της προσομοίωσης.
Η εταιρεία ΙΚΕΑ είναι γνωστή για την εκμετάλλευση των εργαζομένων καθώς και τις παρτίδες του ιδρυτή της εταιρείας με ναζιστικές οργανώσεις και τις κατά καιρούς χρηματοδοτήσεις ακροδεξιών αποβρασμάτων.
Είναι βέβαια πάγια και συνηθισμένη τακτική των πολυεθνικών να προσπαθούν να κρύψουν το βρώμικο πρόσωπό τους πίσω από αγαθοεργίες και δήθεν κοινωνικές ευαισθησίες και προσφορές.
(Περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Αυτό και αν είναι αλητεία! Στο ΙΚΕΑ στο Slependen της Νορβηγίας η εταιρεία για να δείξει την "ευαισθησία" της (μεγαλύτεροι φασίστες από ορισμένους Νορβηγούς δεν υπάρχουν!) ως προς το προσφυγικό με σκοπό βέβαια να κονομήσει και μερικές χιλιάδες ευρουδάκια, σκαρφίστηκε να χρησιμοποιήσει τον πόνο των ανθρώπων για καθαρά διαφημιστικούς σκοπούς.
Έστησε λοιπόν ένα δωμάτιο μέσα στο πολυκατάστημα της με προσομοίωση τα χαλάσματα που χρησιμοποιούν οι Σύριοι για σπίτια στο βομβαρδισμένο Χαλέπι.
Μπαίνει ο Νορβηγός στο ΙΚΕΑ του να ψωνίσει τα δήθεν,
στυλάτα και πάντα με "οικολογική ευαισθησία" φτιαγμένα χάρτινα έπιπλα καθώς και άλλες σαχλαμάρες του ΙΚΕΑ και πέφτει πάνω σε αυτή άθλια διαφημιστική ιδέα της προσομοίωσης.
Η εταιρεία ΙΚΕΑ είναι γνωστή για την εκμετάλλευση των εργαζομένων καθώς και τις παρτίδες του ιδρυτή της εταιρείας με ναζιστικές οργανώσεις και τις κατά καιρούς χρηματοδοτήσεις ακροδεξιών αποβρασμάτων.
Είναι βέβαια πάγια και συνηθισμένη τακτική των πολυεθνικών να προσπαθούν να κρύψουν το βρώμικο πρόσωπό τους πίσω από αγαθοεργίες και δήθεν κοινωνικές ευαισθησίες και προσφορές.
(Περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου